Stosuje procesowe podejście do Systemu Zarządzania Jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001-2000 dla zapewnienia skuteczności zarządzania i ciągłego doskonalenia jakości, gwarantując w ten sposób spełnienie zidentyfikowanych wymagań Klientów
-
Podnosi świadomość pro-jakościową pracowników zaznajamiając ich z ustaloną Polityką Jakości, tak, aby mogli się z nią utożsamiać.
-
Prowadzi Przeglądy Zarządzania dla oceny jego skuteczności zapewnienia stałego rozwoju.
-
Przekazuje odpowiedzialność za jakość na każdym stanowisku pracy poszczególnym pracownikom.
-
Zapewnia pracownikom dostęp do wszelkich danych i dokumentów niezbędnych do ich działalności.
-
Ustala cele spójne z Polityką Jakości.
-
Jakość wyrobów i usług.
Dla satysfakcji i spełnienia wymagań Klientów najwyższe kierownictwo zobowiązuje się do stałego doskonalenia wyrobów i usług obejmującego:
-
Nowoczesną technologię uzyskaną poprzez inwestowanie w park maszynowy
-
Podnoszenia kwalifikacji pracowników dla doskonalenia jakości
-
Skutecznego wdrażania Polityki Jakości, jej systematycznego uaktualnienia do zmieniających się wymagań jakościowych i istniejących możliwości technicznych
Pionier Display sp. z o.o. sp. k. kładzie nacisk na dobrą atmosferę i zespołową pracę, aby zapewnić miłą i profesjonalną usługę Klientom.